28 Eylül 2012 Cuma

Figüran Raşit iş başında...

Eşim Emriye her sabah bir bahane bulup bir Yalıkavak turu yapar gelir.Bu sabah yine kahvaltıdan sonra" Ben bir turlayıp geleyim."dedi arabasına atlayıp gitti. Gitti ama erkenden döndü ve daha bahçe kapısını açmadan" Oğlum gel, seni bir yere götüreceğim, Miğros var ya?... yıklıyo...." "Nasıl yıkılıyor?" Gel de gözünle gör, her yer senin afişlerinle dolu, hadi götüreyim seni" dedi. Gittim gördüm ve sizlerle paylaşıyorum gördüklerimi. Akşam da reklamlarımı görmüştüm. Mutlu oldum.
Duygu Başara ajansıma ,yönetmenime ve set ekibi arkadaşlarıma bu nedenle teşekkür ediyorum.
-------------

Reklamı izlemek için tıklayınız.

Migros Yalıkavak müdürü Berk beyefendi  ve diğer personelle.
İşte o reklam çekimi setinden görüntüler:

Bu hayat benim hoşuma gidiyor.Yani çizerek, vücut dilini kullanarak iletişim yapmak bana heyecan veriyor.Hanım rol arkadaşım, "Beni öpemezsin,eşime  ne derim ben bunca yıl sonra,diye şaka yaptı. Yönetmenimiz " Hanımfendi, Türkan Şoray kanunu mu uyguluyorsunuz? hafifçe öpün Raşit bey,diye anons yaptı.. "Öp," "Öptürmem.."Öpün Raşit bey, " Öptürmem ..." Uzaktan olayı izledim hayalimde. Ben Vahi Öz olmuşum, öpücem, öptürmem,derken./Şekil komiği/ Ama güzel bir çekim olmuş..

1 yorum:

  1. cok guzel bir reklam olmus.sizi tv de gordugumde evimize misafir geldiniz sandim,insallah ziyaretimizede bekleriz .basarilarinizin devamini diliyorum.saygilar.

    YanıtlaSil