21 Temmuz 2009 Salı

Çok güzeeeel.


Sayın Rasit Bey,ekte kızımın yeni yaptıgı bi iki resmi gonderiyorum, evde olmadıgım icin eskilerden bulamadım. Karikatur denemez tabi bunlara ama resmi cok seviyor ve eger yetenegi varsa gelistirilmeye deger, bilmek ve yonlendirmek isterim. Bir de boncuklarla oynarken yaptıgı bi bebek sekli var komik geldi bize onun da resmini cektik. İlginize cok tesekkur ederim. SaygılarAynur Berber
------------------------------------------------------------------------------------------------
Aynur hanım merhaba. Kızınızın çalışmaları çok güzel. Duygularını çizgilerle çok iyi ifade ediyor. Desenler biblo gibi. Benim çok eski, çok değerli bir karikatürist kardeşim var, Ali Galip Altuncul. Bu desenleri görünce hemen onu hatırladım. Sanki Galip kardeşimin küçük bir kopyası.
Yuvarlak desenler, uzun bacaklı kızlar, güzel gözler..Çok özel formlar...
Bence kendisini hiç rahatsız etmeyin. Çok ince, çok zarif bir dünyası var..
Böyle koşsun, yazsın, çizsin. O yolunu bulmuş gibi....
Hiç zormadan ona su yolları açın. Sergilere götürün, albümler hediye edin. Yedi yaşında biri için çok iyi. Torunum sanatın bütün dallarında başarılı olur. Bıktırmayın, yormayın, sıkmayın. Benim bloğlarımı birlikte inceleyin. İlginiz için size teşekkür ediyorum.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder