17 Temmuz 2009 Cuma

Sayın Deniz Mercan


raşit abi çok teşekkür ederim yanıtlayıp değerlendirdiğiniz için :)dediklerinizi uygulamaya çalışıcam çok teşekkürler:) bende scan makinası yok ama en kısa zamanda tedarik etmeliyim sanırım.elle çizdiklerimde var aslında..ama bilgisayara aktaramıyorum :( bişey sormak istiyorum,ben esprili şeyler ;hani bakınca direkt anlayıpta gülünebilecek şeyler çizmek istiyorum ama bi türlü yapamıyorum.bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz? komik bişey bulmak için zorlayıncada bişey çizemiyorum:) siz nasıl başladınız karikatür çizmeye ve konu nasıl buluyorsunuz çizerken?aslında çok istiyorum bi dergide yada bir gazetenin bir köşesinde çizimlerimin olmasını ama bi türlü kısmet olmadı:( bu konuda beni yetiştirebilirmisiniz.ben çizdiğimi atsam mesela siz de değerlendirseniz?ya da ipuçları yada taktikler verseniz?ilgilendiğiniz için tekrar çok teşekkür ederim..saygılar...
Deniz Mercan
-----------------------------------------
En iyisi burada haberleşelim Deniz:
Sana daha once de yazdığım gibi bol bol iyi çizilmiş karikatürleri, albümleri, siteleri izle. http://www.karikaturculerdernegi.org/ adresinin bağlantılar sayfasından güzel sitelere bağlanabilirsin. istersen önce bir süre sadece dikkatle izle, incele, daha sonra tekrar kouşalım. Bu işin tek formülü bu. Elimden şu an başka bir şey demek gelmiyor. Bana bilgisayarda çizdiğin karikatürleri değil ,elinle çizdiklerini yolla, onları artışalım. Bundan önce sana nasıl çizip mürekkeplemen gerektiğini anlatmıştım.Ben sadece bu üstteki karikatürünü beğendim. İşte bulmak istediğin tarzda bir espri bulmuşsun. demekki istersen daha birçok o tarz espri bulabileceksin. Antenlerin hep açık olsun. Kolay gelsin.
Rasit abin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder