17 Kasım 2009 Salı

Araştırmaya devam Alp

Sevgili alp/ Almanya/
Bak artık karikatürlerin yayınlanıyor. Bu her şey dört dörtlük oluyor anlamına gelmez. Önce kendi kerikatürlerini kendin acımasızca eleştir. İyice beğendikten sonra bir yerlere gönder. İlk notu kedi kendine at. A4 kağıdının kenarlarından kurşun kalemle iki şer cm boşluk bırak ve onun içine kurşun kalemle eskizini iyice araştıra araştıra çiz. Sonra çini mürekkebi ile çiz./Zorda kalısan rapido ya da keçe uçlu kalem kullan/ İmzanı okunaklı bir şekilde at. Bak imzan hiç okunmuyor. Sadece ismini ,soy ismini yazsan olur./İyice kuruduktan sonra kurşun kalem izlerini iyce sil. 72 dp jpek tarayarak bana yolla. Ben başka format bilmiyorum. Artık karikatürlerini yalnız bana değil, başka dergi ve sitelere de yollamaya başla. Başarılar. Sana CD ve kitap yolladım. Aldın mı?.
Derslerinde başarılar diliyorum.Raşit amcan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder