19 Kasım 2009 Perşembe

Sevgili Alp, kurşun kalemle eskiz şart.

Sevgili Rasit Amca,Nasilsin? Iyimisin?Ben cok iyiyim, derslerim de iyi gidiyor....tabiiki cizimlerim de.Size yazmadan önce Cihan Demirci Abinin cizimlerine baktim. Cok komikti. Bana sitelere ve dergilere karikatür yolla demissininiz. Hangilerine gondereyimz mesela Cihan Abinin sitesine göndesem olurmu?Dergi olarakta sirf Pengueni biliyorum. Gelelim kalemlere :Ben detayli ve ince cizmeyi cok seviyorum , o yüzden Stabilonun 04lü ince kalemle ciziyorum . (keceli)Simdiye kadar hic kursun kalemle cizmedim ve silgi kullanmadim.Ama Rapidoyu ariyorum.O Stabilodan daha mi koyu ciziyor?Söylediginiz programla size yeni karikatürümü gönderecegim.Ama Rasit Amca , sizin bana gönderdiginiz CD ve kitabi almadim. Ama beni düsündügünüz icin cok tessekür ederim.Sevgilerle ,AlpP.S.
Biz Yahoo üyesiyiz , burdan yazismak size cok mu zor oluyor.-------------------
-------------------------------------
Cevap. Sevgili Alp
Derslerinin iyi gitmesine sevindim. Cihan Demirci abinin çizgilerini beğenmeni de çok sevindim. Ben olsam denerim. Bir kere dene .Onun sitesi bir haber sitesi, yayınlaması zor olur. Denemekten zarar gelmez.
Onun da sana söyleyecekleri olabilir. Karikatür çizmeden önce kurşun kalemle eskiz yapman gerekli, hatta şart. Bir önce yazdıklarımı uygulamazsan, bundan sonra söyleyeceklerimi anlamı azalır. Benim sitemin ve Karikatürcüler Derneğimizin sitesinin ve de diğer sitelerin bağlantı sayfalarındaki güzel siteleri gezmelisin, oralardan faydalanacağın iyi ustalarla karşılaşacaksın. Çok ince çizme. Kolay gelsin.Başkalarına da faydamız olsun diye buradan yazışalım istedim.
Raşit amcan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder