29 Ekim 2012 Pazartesi

KADIKÖY'E ÇİZGİ YAĞDI."KADIKÖYDEN PORTRELER./

Kadıköy Belediyesi ile altı karikatürist arkadaşımız ortaklaşa bir Cumhuriyet Bayramı şöleni hazırlamışlar. Ben izlemeye gittim. Bir bayram havası içinde geçen ekinlik iki grup halinde gerçekleştirildi. Film çekimlerim bu defa boş çıktı ama bazı fotoğrafları sizlerle paylaşıyorum. Barış Manço Kültür Merkezi koordinatör/müdürü Cuma Bolat:"
 Kadıköy halkı karikatüre büyük önem veriyor, bu tür etkinliklerimiz hep sürecek" dedi.

Serdar Gıcıklar kendini çizgiye kaptırmış yine. Bana göz ucuyla selam verebildi.
Saat 14.00 te yemek molası verildi ve iki ekip Barış Manço Kültür Merkezinde birleşip yorgunluk attı ve ikinci seans için enerji topladı..Genç çizer kardeşimiz Gülşah Eteker, Aziz Yavuzdoğan,Cuma Bolat,Şevket Yalaz,Serdar Gıcıklar,Ekrem Borazan,Muhittin Köröğlu Yemek sonrasında toplu halde.
Not: Çok güzel bir video kaydı yaptığımı sanıyordum ama başaramamışım. Sizlerden özür diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder